Valet Parking Service Beoordelingen
Beoordelingen Valet Parking Service Zaventem
Hier kunt u beoordelingen lezen over deze Valet Parking Service Zaventem Airport. Wij stellen de feedback van onze klanten op prijs. Daarom moedigen wij iedereen aan om na hun reis hun parkeerplaats te beoordelen.
Als u deze parkeerplaats al heeft geboekt, kunt u uw beoordeling over Valet Parking Service achterlaten.
Categorieën
Beoordelingen
Boutier
02-08-2025
Nooit meer
Mollemans
29-07-2025
4(!) keer moeten bellen wanneer ze mn auto kwamen ophalen (30 minuten staan wachten) 3 keer hadden ze t over n ander merk auto. Toen ik daarop boos werd hing de goede man gewoon op… die kon 0.0 nederlands en engels. Ik moest maar appen….. dit is goedkoop- duurkoop. Opeens komt er n man uit t niets die mn auto sleutels pakt. Omdat we haast hadden heb ik t laten gebeuren maar de auto is bij aanname en teruggave 0.0 gecontroleerd door de medewerkers. Beter wat meer betalen voor kwaliteit!! En de man die me als n hond te woord stond : klant is koning vriend! Beter zoek je n andere baan
Anoniem
25-07-2025
Slecht te bereiken. Kwamen niet op tijd, na 4x bellen en 45min wachten kwam mn auto pas aan.
Grignion Lou
20-07-2025
Au retour on a attendu notre voiture plus d heure ! C’est inadmissible
Emir bey
15-05-2025
Superbe experience
Merel
12-05-2025
Verschrikkelijke ervaring, na terug te zijn gekomen worden netjes gebeld dat we de tassen hadden. Er werd aangegeven dat ze zouden komen (Valet service), dus wij naar de afgesproken plek. Na 20 min nog geen auto, dus gebeld. Daarna ruim 2 uur lang geen gehoor, wel gehoord en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd nog steeds geen auto. En elke keer de belofte over 10 minuten zijn we er. Inmiddels staan we dus ruim twee uur buiten te wachten op valse beloftes. Daarna mijn man met een taxi die kant op gestuurd en toen was de auto nog niet eens uit de parkeerplek gehaald. Geen excuses, geen compensatie voor de taxi, weer een valse belofte (ze zeiden dat ze het zouden overmaken). Dus al met al veel geld betaald voor Valet parking en uiteindelijk alles zelf moeten doen.
Martijn
05-05-2025
Bestellen en betalen is heel makkelijk, zeker in vergelijking met auto afgeven en laten ophalen. Ervaring was dramatisch, nooit meer deze firma. Half uur voordat je bij drop off bent moet je bellen, telefonist sprak enorm gebrekkig nederlands en begreep niks. Na 3x gebeld te hebben, begreep hj dat we onze auto wilden afgeven. Over 10 minuten zijn we er, gaven ze aan. Uiteindelijk 30 minuten moeten wachten. Over de terugreis niet te spreken: 2x moeten bellen, telefonist begreep ons niet, zou in 5 minuten weer bij drop off komen. Na 30 minuten gebeld waar ze bleven. Sleutel was blijkbaar zoek. Of ik teruggebeld wilde worden? Ja, graag. Bellen niet terug. Na 1 uur nogmaals gebeld, sleutel was terecht, het was druk. Na >1,5 uur konden we eindelijk naar huis. Zonder enige vorm van excuses. NOOIT MEER deze waardeloze firma. Sowieso geen aanrader (of je moet van wachten houden)
Erwin
05-05-2025
De telefoon wordt nagenoeg niet opgenomen. Bij terugkomst zijn ze je auto kwijt, waarna vele vage verhalen worden verteld over o.a. overname van het bedrijf waar wij geboekt hadden. Sleutels worden onbeheerd achter de balie achtergelaten. Bij Valet Parking verwacht je niet dat je min. een uur moet wachten voordat ze je auto gevonden hebt. De auto van mijn zwager was nog langer zoek en kwam helemaal onder de inmiddels ingebrande vogelpoep terug. Wij zullen van deze partij geen gebruik meer maken.
Fam Faassen
04-05-2025
Bij terugkomst ruim 1,5 uur op onze auto moeten wachten. We werden steeds aan het lijntje gehouden toen we belden voor de status. Onprofessioneel en schandalige afhandeling. 155,- betaald voor deze valet service en letterlijk en figuurlijk in de kou laten staan door ze, midden in de nacht.
Sander
02-05-2025
Ophalen auto vliegveld was perfect. Terugweg was dramatisch: telefoonnummer niet bereikbaar (mailbox vol), uiteindelijk nog met een pendel naar een andere locatie, daar de verkeerde auto (die ik overigens zo mee had kunnen nemen), lang wachten op de goede auto. Dit is niet de service waar ik extra voor heb betaald.
JV
01-05-2025
Verschrikkelijke ervaring, uiteindelijk politie gebeld omdat de Valet Parking Service na 2,5 uur nog niet was verschenen. Telefoon werd ook niet opgenomen en uw klantenservice werkt ook niet.
Kitty Lemmers
30-04-2025
Sta nog te wachten. Heb al 8x gebeld en neemt niet op
Dubbelman
29-04-2025
Netjes 30 min. voor aankomst op Brussel gebeld, bij aankomst was er geen medewerker, uiteindelijk na 15 min. wachten bleek er toch een medewerker (die er al stond), die voor 3 verschillende maatschappijen rijdt, onze naam stond bij een andere maatschappij op zijn formulier.... Bij terugkomst netjes 30 min. van te voren gebeld, telefoon werd niet opgenomen, totaal 21x gebeld en werd na de 22e keer pas beantwoord.... buiten nog eens 30 minuten gewacht... toen eindelijk kwam onze auto de parkeerplaats oprijden. Medewerker vertelde dat het druk was, maar dat werd door de telefoon helemaal niet verteld. JE BOEKT TOCH VALLET OM SNEL JE AUTO IN TE LEVEREN EN BIJ AANKOMST SNEL JE AUTO TERUG TE HEBBEN!!?? Bijzonder, ik denk dat wij niet nogmaals voor dit bedrijf kiezen!! Erg teleurgesteld.
Jordi Benders
28-04-2025
Gewoon kut. Bij aankomst en vooral het betalen waren er geen problemen, dat liep allemaal vrij vlot. Bij het aankomst in Brussel moesten we gelijk bellen dan zouden ze er binnen een kwartiertje zijn. Na 45 min ben ik gaan bellen waar ze bleven. Ik kreeg de boodschap dat het druk was maar dat ze er binnen 10 min zouden zijn. 30 min later ben ik weer gaan bellen maar er werd niet meer opgepakt. Na ruim 1,5 uur wachten kwamen ze dan eindelijk aan. De jongen die hem kwam brengen verontschuldigde zich voor de vertraging en gaf me gelijk dat ik het echt niet normaal vond hoe er omgegaan was met de gemaakte afspraken. Denk niet dat het hem achteraf wat interesseerde, maar voor ons is het echt de laatste keer. En als ik andere mag adviseren zou ik ook goed nadenken om voor dit bedrijf te kiezen. Dat het druk is, dat kan. Kom met een oplossing of hou je aan de afspraken en kom niet met zoethoudertjes. En het laagste wat je kan doen is de telefoon vervolgens niet meer opnemen.
familie van 6, met kleine kinderen
27-04-2025
Kan niet slechter. Na aankomst gebeld, telefonisch zeer slecht bereikbaar. 10% kans dat er iemand opneemt, die onvriendelijk in gebroken engels, nederlands of frans vertelt dat de auto er over 10 min is. Wachttijd bedroeg uiteindelijk 2,5 uur - langer dan de vlucht zelf ! Niet boeken!
Anna
26-04-2025
Het was slechtste ervaring ooit. Anderhalf uur wachten, telefoon niet opnemen, liegen over faillissement, via politie auto terug gekregen.
christina.symons
24-04-2025
Wij kozen voor de valet service omdat ik reisde met 2 bejaarde en hulpbehoevende personen. Het aankomen en het afleveren van de auto ging super vlot. Bij de terugkomst duurde het echter langer dan voorzien (45 min) en beloofd alhoewel we tijdig lieten weten dat we aankwamen en onze bagage bij ons hadden. Dat was wel jammer. Voor de rest blijft het een zeer handige en mooie service en zijn de prijzen aanvaardbaar.