Site logo
Samenvatting
Details
Algemene info
Beschikbare opties
Beoordelingen

Drive Up Services - Valet

Visserstraat 36 , Aalsmeer
7.8461 (Beoordelingen)
Drive Up Services - Aalsmeer, Visserstraat 36 1
Drive Up Services - Aalsmeer, Visserstraat 36 2
Drive Up Services - Aalsmeer, Visserstraat 36 3
Drive Up Services - Aalsmeer, Visserstraat 36 4
Drive Up Services - Aalsmeer, Visserstraat 36 5
Drive Up Services - Aalsmeer, Visserstraat 36 6
Deze parking is momenteel niet beschikbaar.

Probeer een andere datum of tijd te kiezen, of selecteer een andere parking.

Parkeervorm


Parkeergedeelte

Details

Valet
Adres
Visserstraat 36 null, Aalsmeer
1431 GJ
Nederland

Voor het parkeren Schiphol Airport kun je kiezen uit een groot aanbod van parkeeraanbieders. Gaat je voorkeur uit naar een gemakkelijke valetservice? Dan is Drive Up Services wellicht een goede keuze voor je! Je stapt namelijk direct uit bij de luchthaven, zonder omkijken naar het zelf parkeren van je auto. De valetchauffeur neemt deze taak voor je uit handen, zodat je met je bagage de vertrekhal in kunt lopen.

Je kunt met een gerust hart op reis, want het parkeerterrein is afgesloten en voorzien van meerdere bewakingscamera’s evenals verlichting. De parkeerservice is 24 uur per dag beschikbaar en dat 7 dagen per week. Zo kun je altijd je auto laten parkeren en ook weer ophalen.

Bij terugkomst rijdt de chauffeur je auto weer netjes voor bij de luchthaven, zodat je alleen hoeft in te stappen en je weg naar huis te vervolgen. Gemakkelijker kan bijna niet! Boek je parkeerplaats bij Drive Up Services valet direct online.

Let op:

  • Voor aan- of terugkomst tussen 00:00 en 06:00 geldt een nachttoeslag van € 5
  • Voor grote voertuigen, zoals een Mercedes Vito, Citroen Spacetourer, Renault Trafic etc., geldt een toeslag van € 25
  • Bovenstaande toeslagen zijn niet inbegrepen in de boekingsprijs en dienen ter plaatse betaald te worden

Beschikbare opties

Geen beschikbare opties

Beoordelingen

7.8Gemiddelde beoordeling


Anoniem

29-09-2025

Lange wachttijden op shuttle bus

Joris

21-09-2025

Heenreis ging lekker vlot Terugreis ruim uur moeten wachten op shuttle Communicatie verliep stroef (taalbarrière)

Anoniem

17-09-2025

Ik heb vaker geparkeerd bij bedrijven in Aalsmeer maar heb dit nog nooit meegemaakt! Heenreis: Door wegomleidingen kwam ik zelf te laat bij de parkeerplaats aan, kan gebeuren. Ik had het bedrijf hier wel netjes telefonisch over ingelicht en dit was geen enkel probleem. Toen ik bij de parkeerplaats aankwam trof ik niemand aan. Het terrein was achteraf op een industrieterrein, geen verlichting, geen beveiligingscamera's. Er werd gezegd dat ze van Schiphol onderweg naar de P waren, dus even geduld. Heb ik, alhoewel ik al achter op schema lag. Na 20 minuten wachten kwam het busje en moest de chauffeur eerst de mensen uit het busje helpen met sleutel teruggeven. Dit duurde zo'n 20 minuten waardoor ik nog verder achter op schema raakte. De chauffeur sprak slecht NL en belde onderweg meermalen met zijn LG in een andere taal. Terugreis: Er werd verzocht om 2 x te bellen. Eerste keer als het vliegtuig is geland, tweede keer als je je bagage hebt. Dat deed ik netjes. Ze zouden zo komen, even geduld. Na drie kwartier buiten in regen en wind wachten waren ze er nog niet. Nogmaals gebeld. Er was een busje uitgevallen maar ze waren nu onderweg. Weer ruim 20 minuten wachten. De chauffeur reed hard op de terugweg naar de P en haalde vele auto's in. Had duidelijk haast. Bij de P begon het drama pas echt! Het hele parkeerterrein stond propvol. Er was geen enkel rijpad. Er liepen 2 mensen rond die de situatie duidelijk niet onder controle hadden. Autosleutels werden niet gevonden en zelfs auto's niet! In het midden van de P werd gewerkt vanuit een auto waarin bakken stonden met hoesjes met papieren daarin met autosleutels. Er zat geen enkele volgorde in de hoesjes. Mijn auto (en ook de auto's van de aanwezige mensen) stond helemaal achteraan de P waardoor er eerst vele auto's verplaatst moesten worden waarvan eerst de sleutels gevonden moesten worden. Sommige sleutels waren niet te vinden en werden uiteindelijk gevonden op een andere locatie. Waar is onduidelijk. Er was geen toilet aanwezig en ook geen overkapping waar geschuild kon worden voor de stromende regen. Uiteindelijk gingen de aanwezige mensen het personeel zelf maar helpen zoeken in de bakken naar hun sleutels en naar de sleutels van de auto's die verplaatst moesten worden. We vroegen meermaals waar de eigenaar was maar die zou onderweg zijn en zou zo komen. Op een later moment werd gezegd dat de eigenaar ziek was. Ook werd gezegd dat dit bedrijf al 10 jaar bestond en altijd schouderklopjes had gekregen. Dit was de eerste KUTdag. Ja duh!!! Op een gegeven moment kwam er een lange man die verklaarde werknemer te zijn en die zich agressief gedroeg toen de groep aanwezige mensen naar hem riep wanneer ze eindelijk naar huis konden. Mijn vermoeden is dat dit de eigenaar was, maar dat is een vermoeden. Na tweeeneenhalf uur zoeken naar sleutels en verplaatsen van auto's waren we er zo klaar mee dat we de politie belden. Die wilde niet komen omdat het een priveterrein was. We moesten het zelf maar regelen. Wat een bedrijf! Dit nooit meer! Dan maar iets meer geld betalen. Ik kan niet geloven dat een bedrijf 10 jaar lang zijn administratie vanuit een auto uit bakken met hoesjes met autosleutels daarin succesvol kan draaien!

Melody

13-09-2025

Kosten verhalen die al zij betaald. Met 12 man in de bus worden afgezet waar we maar met 8 mensen in mogen. 1 uur vertraging heen reis. Bij ophalen keurig, auto wordt direct voor gereden bij aankomst.

Anoniem

20-08-2025

Wij moesten midden in de nacht vliegen met onze kleine kinderen en hadden daarom valet parking gereserveerd. Toen we een half uur van tevoren belden dat we eraan kwamen bleek valet parking wegens omstandigheden toch niet mogelijk en moesten we alsnog naar de parkeerplaats rijden en met een shuttle worden gebracht, waardoor we een half uur later dan gepland op Schiphol kwamen en het behoorlijk stressen was. Dit hadden we graag eerder willen weten, want dan waren we eerder van huis vertrokken.. Verder waren de mannen wel echt onwijs vriendelijk en netjes op onze auto gepast, maar de communicatie vooraf had iets beter gekund.